מסלולים בהתאמה אישית

הטיול שלכם מתקרב? מנסים לתכנן אותו לבד?

הדבר האחרון שבא לכם לעשות הוא לשבת שעות מול המחשב ולחפש מידע? הרי המידע האינסופי וההצעות המפתות ברשת, אכן מבלבלים. האם המציאות תואמת את הציפיות? האם המידע הנתון עדכני ומדויק? איך מבטיחים שהטיול שאנחנו כל כך מחכים לו אכן יענה על הציפיות ויהיה מהנה ומוצלח?

בדיוק בשביל זה - יש לכם אותי

אני "אתפור" עבורכם מסלול טיול המתאים ביותר לדרישות ולהעדפות שלכם באופן אישי בו כל אחד משמשתתפים בטיול יגשים לעצמו לפחות חלום אחד –  טיול שמתחשב בהרכב המטיילים, גילם, קצב הטיול, תחביבים, אהבות ומקומות מועדפים , פירוט מדויק לאיזה כיוון מהמלון יוצאים, לאיזה מטרו עולים והיכן יורדים, שעות פעילות של האטרקציות השונות וכמובן נקודות ציון בנסיעה עם רכב, אצייד אתכם בטיפים (מניסיוני האישי לאורך השנים), שיעשו לכם את הטיול קל יותר, נעים יותר וכמובן זול יותר.

חשוב לי לציין, שהתכנון נעשה בשלבים, תוך כדי יחס חם ואישי ומשתף אתכם – הרי הוא מיועד לכם ורק לכם. תוכלו לפנות אלי בכל התלבטות או שאלה ואשמח לעזור.

כמובן, גם בזמן הטיול עצמו אתם לא לבד! אם תלכו לאיבוד ולא תמצאו את המקום או פתאום יורד גשם זלעפות או כל סיבה אחרת, אהיה זמינה עבורכם בטלפון, SMS, מייל ווטסאפ ואתן תשובות ופתרונות מהירים לכל מצב.

אז קדימה, תזמינו ייעוץ אישי לתכנון הטיול המשפחתי שלכם לחו"ל ומה שיישאר לכם, זה לארוז

שלבי תכנון ובניית המסלול

1

שיחה טלפונית

שיחה טלפונית ובחינת ההעדפות האישיות שלכם – מי אתם? גילאים? מה אתם אוהבים

2

טופס הזמנה

שליחת טופס הזמנת עבודה שבו מפורט בקצרה תיאור שיחת הטלפון.

3

סקיצה ראשונית

בניית סקיצה ראשונית של מסלול הטיול – כל יום מה עושים. במידת הצורך נבצע שינויים והתאמה עפ"י דרישתכם. לאחר אישור סופי, נעבור לשלב הבא…

4

בניית מסלול

בניית מסלול מפורט הכולל את הפעילות של כל יום, אתרים לביקור, שעות פעילו, מחירים, המלצות על מסעדות מקומיות, מוזיאונים וגלריות, שווקים, חנויות מיוחדות, אירועים מקומיים לאורך המסלול, מפות ונקודות ציון GPS (אם צריך), נסיעה בתחבורה ציבורית, ועוד….

5

תיק טיול

שליחת מייל עם תיק הטיול המפורט בקובץ PDF

6

שיחת משוב

לאחר החזרה, קבלת משוב או תמונות או המלצות וטיפים שלכם.
form-image

רוצים טיול בהתאמה אישית?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

או התקשרו ל – 050-751-8578